#1 2013-07-09 12:24:40

Dawnok

Administrator

Zarejestrowany: 2013-07-08
Posty: 20
Punktów :   

Wzór KP

W tym temacie znajdziecie opisany krok po korku proces tworzenia postaci, pamiętajcie aby najpierw wysłać KP na PW Administratora, i czekać na akceptowanie waszego Herosa, a potem wrzucić do tematu z KP.

Spoiler:

Metryka

Imię: Musi być klimatyczne i pasować do realiów - Generator Imion
Nazwisko: Musisz wymyślić/znaleźć klimatyczne nazwisko - tak jak powyżej
Ranga: Wpisujesz tu Rangę swojej postaci( na początku jest to Świeżak)(Potem zależy to od Profesji)
Doświadczenie: Szczegóły w tym temacie, zaczynasz z 0 PD, Wpisujesz według wzoru - Aktualne PD/Zużyte PD.
Rasa: Wybierz jedną z 5 ras dostępnych w tym temacie.
Profesja: Wybierz jedną z dostępnych klas. Startujesz nie posiadając profesji, kiedy zdobędziesz 1 poziom możesz wyszkolić się u kogoś(NPC lub Gracza) w danej profesji.
Wiara: jakiego bóstwa jesteś wyznawcą? listę bogów znajdziesz w [url=http://www.bastionrpg.pun.pl/viewtopic.php?id=21tym miejscu[/url]Stan Społeczny: Wybierz Z jakiego stanu pochodzi twój bohater - listę stanów społecznych znajdziesz tu
Obywatelstwo: Odpowiada za to jakiego miasta jesteś obywatelem
Zdolność Nadnaturalna: Wymyśla Admin, zostaw puste.

Aparycja

Wiek: Wiek twojej postaci - ściśle zależny od rasy.
Wzrost i Waga: Ściśle zależne od rasy.
Wygląd: Tutaj opisujesz wygląd swojej postaci oraz jej ubiór(minimum 4 linijki)
Cechy Charakteru: Tu chyba nie trzeba tłumaczyć, opisujesz charakter swojej postaci(minimum 3 linijki)
Atrybuty

Cechy Główne

Masz 200 punktów do wydania + Bonusy rasowe (zaczynasz z wszystkimi statystykami na 0)

Siła: 0 pkt  - określa ile dasz radę podnieść oraz jak silny fizycznie jesteś, zwiększa także obrażenia od broni białej.
Zręczność: 0 pkt.  - przydatna cecha dla złodziei. Określa twoją szybkość reakcji.
Spryt: 0 pkt - Odpowiednik Inteligencji, odpowiedzialny za to jak sobie radzisz w sytuacjach umysłowych.
Siła Woli: 0 pkt - Przydatna gdy chcesz się oprzeć strachowi, lub iluzji.
Żywotność: 0 pkt - Twoja odporność, mówi także ile wytrzymasz podczas walki lub wysiłku fizycznego.
Potencjał Magiczny: 0 pkt - Nieodzowny jeśli chcemy podjąć karierę maga.

Cechy Dodatkowe

Zależą tylko i wyłącznie od cech głównych. Są to dodatkowe cechy przydatne przy różny czynnościach.

Trafienie krytyczne: Określa szanse na zadanie głębokich obrażeń, ale także na np. wyjątkowe szczęście w wykonywaniu jakiejś czynności. - obliczenia: 1/4 Siły Woli.
Intuicja: Dzięki intuicji, możesz wyczuć niebezpieczeństwo, lub skrytkę(zależy od MG) - obliczenia: 1/2 Potencjału Magicznego
Percepcja: Określa twoją umiejętność obserwacji otoczenia - obliczenia: Spryt + 1/2 Wigoru
Celność: Pokazuje jak celnie i mocno rzucasz lub strzelasz - obliczenia: Zręczność + 1/2 Siły
Szybkość: Określa szybkość biegu lub ataku, im większa tym więcej akcji możesz wykonać - obliczenia: Zręczność + 1 za każde
25% kg wagi poniżej średniej - 1 za każde 25% Wagi powyżej średniej
Inicjatywa: Określa lotność umysłu i zdolność szybkiego podejmowania decyzji, brania sprawy w swoje ręce decyduje o kolejności wykonywania akcji podczas walki itp. - obliczenia: Spryt + 1/2 szybkości
Wiara: Określa to jak bardzo jesteś wierzący i czy potrafisz się prawidłowo pomodlić aby zwrócić na siebie uwagę swojego
boga - obliczenia: Siła Woli + 1/2 Sprytu
Wiedza: Spryt + 1 jeśli wiek przekracza Średnią o 1/4 Dorosłości lub + 2 jeśli wiek przekracza średnią o 1/4 Starości.
Wytrwałość: Określa jak wiele możesz unieść oraz pomaga przy próbach siłowych - obliczenia: Siłą + 1/2 Wigoru * 20 + 10 za każde 10 kg powyżej wagi średniej.
Charyzma: Jak bardzo nasza postać jest pewna siebie, pomaga kiedy chcemy kogoś okłamać lub do czegoś nakłonić - obliczenia: Siła Woli + 1/2 Sprytu + 1 za wzrost równy Średniej(w okolicach to znaczy maks. 5 cm niższy lub wyższy) + 10/ 100 Potencjału Magicznego.

Odporności

Zależą tylko i wyłącznie od cech głównych. pokazują jak bardzo jesteś podatny lub odporny na różne efekty.

Odporność na choroby: Pokazuje jak bardzo jesteś niepodatny na działanie chorób liczy się od zera - obliczenia: Wigor + 1/2 Żywotności
Odporność na magię: Określa jak bardzo jesteś odporny na magiczne ataki - obliczenia: 1/2 Potencjału Magicznego
Odporność na ataki fizyczne: Określa bonus do obrony naszego pancerza. - obliczenia: 1/2 Żywotności + 1 za każde 25% Wagi powyżej średniej - 1 za każde 25% kg wagi poniżej średniej
Odporność na Iluzje/Sugestię: Określa jak łatwo jest złapać cie w czary szkoły iluzji - obliczenia: Siła Woli + 1/2 Charyzmy.
Odporność na Żywioły: Dzięki niej jesteśmy odporni na działania żywiołów, można ją uzyskać tylko dzięki boskim mocą, magii lub artefaktom.

AntyMagia: Jest w stanie przełamać lub osłabić odporność na magię - obliczenia: 1/2 Wiedza + 1/4 Siła woli + 1/4 Potencjału Magicznego.
Antyodporność: Jest w stanie przełamać lub osłabić każda odporność(oprócz magicznej) - obliczenia: 1/2 Siła Woli

Każdy ułamek (1/2, 1/4) zaokrąglamy w dół np. Siła: 5 - 1/2 to 2

Biegłości

Wybierz sobie trzy Biegłości na start( Masz w nich 10% chyba, ze są to biegłość rasowa wtedy procent rośnie do 20)
Więcej znajdziesz tutaj.

W Broni:
W Zbroi:

Umiejętności
Wypisujesz tu swoje umiejętności np. Pisanie i czytanie - na starcie masz 4 um. + um. Klasowa.
Listę umiejętności znajdziesz tu.

Magia:

Wpisz tu posiadane czary z dokładnym opisem(najlepiej skopiuj z działu Biblioteka)

Dary Bogów:

Wypisz tu dary, które dostajesz od swojego bóstwa(więcej tutaj) - pamiętaj, że tylko klerycy i czempioni mogą używać 3 um. swojego bóstwa. W nawiasie obok um. Wpisz ilosć możliwych użyc(w przypadku zdolności pasywnych nie wpisuje nic.

Sprzęt

Pancerz

Tutaj wpisujesz hełmy zbroje i tarcze oraz dodatkowe elementy pancerza jakie twoja postać ma na sobie(Na początku nie masz nic)

Broń

Wpisujesz Broń, którą postać trzyma przy sobie(Na początku nie masz nic)

Inne

Artefakty: Magiczne przedmioty, które masz przy sobie(Maks. 6)(Na początku nie masz nic)
Sakwa: Na start dostajesz sakwę, z pięcioma miejscami, na różne przedmioty(Na początku nie masz nic)
Mieszek: Tu wpisujesz ilość złota, na starcie posiadasz maks. liczbę twoich zarobków według stanu społecznego(listę stanów możesz znaleźć tutaj)

Historia

tutaj opisz dzieje swojej postaci, oraz powód dla, którego przybyła na Nową Ziemię(minimum 10 linijek)

A oto szablon KP:


Kod:

[b][size=20][u]Metryka[/u][/size][/b]

[b]Imię[/b]: 
[b]Nazwisko[/b]: 
[b]Ranga[/b]: 
[b]Doświadczenie[/b]: 0/0 PD
[b]Rasa[/b]: 
[b]Profesja[/b]:
[b]Obywatelstwo[/b]:
[b]Zdolność Nadnaturalna[/b]:

[b][size=20][u]Aparycja[/u][/size][/b]

[b]Wiek[/b]: 
[b]Wzrost i Waga[/b]: 
[b]Wygląd[/b]:
[b]Cechy Charakteru[/b]: 

[b][size=20][u]Atrybuty[/u][/size][/b]

[u][b]Cechy Główne[/b][/u]

[b]Siła[/b]: 0 pkt.
[b]Zręczność[/b]: 0 pkt.
[b]Spryt[/b]: 0 pkt.
[b]Duch[/b]: 0 pkt.
[b]Wigor[/b]: 0 pkt.

[u][b]Cechy Dodatkowe[/b][/u]

[b]Trafienie Krytyczne[/b]
[b]Intuicja[/b]
[b]Percepcja[/b]:
[b]Celność[/b]:
[b]Szybkość[/b]: 
[b]Inicjatywa[/b]: 
[b]Wiara[/b]: 
[b]Wiedza[/b]: 
[b]Wytrwałość[/b]:
[b]Charyzma[/b]: 

[u][b]Odporności[/b][/u]

[b]Odporność na choroby[/b]: 
[b]Odporność na magię[/b]:
[b]Odporność na ataki fizyczne[/b]: 
[b]Odporność na iluzje/sugestie[/b]: 
[b]Odporność na żywioły[/b]:

[b]AntyMagia[/b]:
[b]AntyOdporność[/b]:

[u][b]Biegłości[/b][/u]

[i]W Broni[/i]:
[i]W Zbroi[/i]:

[u][b]Umiejętności[/b][/u]

[b]Magia[/b]:

[b]Dary Bóstw[/b]:

[b][size=20][u]Sprzęt[/u][/size][/b]

[u][b]Pancerz[/b][/u]


[u][b]Broń[/b][/u]


[u][b]Inne[/b][/u]

[b]Pierścienie[/b]: 
[b]Sakwa[/b]: 
[b]Mieszek[/b]: 

[b][size=20][u]Historia[/u][/size][/b]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pfcoss.pun.pl www.draw.pun.pl www.studencipsw.pun.pl www.managerspeedwaya.pun.pl www.zakonwilki.pun.pl